love
love

ساحل كاتا – Kata Beach

 ساحل كاتا يكي از مراكز تفريحي پوكت است كه شكل و شمايل خاصي دارد. مثلا اطراف آن از تپه‌هاي سرسبز، درختان دم‌اسبي و نخل پوشيده شده است. به همين خاطر اين ساحل هميشه پر از گردشگراني است كه از نقاط دور و نزديك براي گشت و گذار و خوشگذراني مي‌آيند. در ساحل كاتا به هيچ وجه تشنه و گرسنه نمي‌مانيد، چون در اينجا امكانات خوبي براي رفاه حال شما فراهم شده است. مثلا غرفه‌هايي در كنار اين ساحل تعبيه شده كه در آن خوراكي‌هاي خوشمزه، نوشيدني‌هاي دلچسب و انواع ساندويچ پيدا مي‌شود. اگر هم به دنبال غذاهاي سنتي و مفصل‌تر باشيد، رستوران‌هايي در فاصله كمي از اين ساحل قرار دارند كه حتي با پاي پياده هم مي‌توانيد خودتان را به آنها برسانيد.https://did.li/cG0w5

ديدني هاي پوكت - ساحل كاتا

 اگر دلتان خواست در همين ساحل اسكان پيدا كنيد، مي‌توانيد به هتل لوكس بوتهاوس پوكت (Boathouse Phuket) برويد كه در انتهاي جنوبي ساحل واقع شده است. البته اين هتل به قدري زيبا و دوست‌داشتني طراحي شده كه خود آن را هم مي‌توان به عنوان يكي از جاهاي ديدني پوكت محسوب كرد. راستي اين ساحل نسبت به ساحل پاتوگ دستفروش كمتري دارد و به طور كلي خلوت‌تر است. پس اگر دلتان براي يك جاي خلوت و آرام لك زده، حتما به ساحل كاتا سر بزنيد. ساحل آزاد به واسطه طبيعت بكر و دست‌نخورده‌اي كه دارد، حسابي مورد توجه گردشگران قرار گرفته است. اما اين ساحل كمي دورتر از جزيره است و همين موضوع باعث شده كه دسترسي به آن كمي سخت‌تر باشد. اگر واقعا به دنبال يكي از جاهاي ديدني پوكت هستيد، كه در كنار بهره‌مندي از زيبايي چشم‌نواز بتوانيد طعم آرامش را هم تجربه كنيد، يكي از بهترين گزينه‌ها براي شما همين ساحل آزاد است. 

ساحل آزاد پوكت تايلند

 ساحل سورين – Surin Beach از آنجايي كه پوكت يك جزيره بزرگ است، پس دور از ذهن نيست كه بيشتر جاهاي ديدني پوكت را همين سواحل زيبا تشكيل دهند. (در مورد ساير سواحل، مقاله زيباترين سواحل تايلند را مي‌توانيد بخوانيد). ساحل سورين را با آب زلال و شن‌هاي سفيدش مي‌شناسند. اين ساحل به خاطر زيبايي منحصر‌به‌فردش، غالبا طرفدار زيادي بين ثروتمندان و افراد مشهور دارد.

 

ساحل سورين تايلند

 همين موضوع باعث شده كه قيمت امكانات اين ساحل به طرز چشمگيري بالا برود. از طرف ديگر حسابي دنج و خلوت شود و محيطي آرام را براي گردشگران فراهم كند. راستي در اين ساحل رستوران‌هايي فوق‌العاده شيك و استراحتگاه‌هاي لوكسي هم ساخته شده كه براي خدمت‌رساني به شما عزيزان آماده‌ هستند.منابع :

https://www.sbnation.com/users/BroieStron4
https://hubpages.com/@broiestron
https://flipboard.com/@BroieStron
https://www.theverge.com/users/BroieStron4
https://3dwarehouse.sketchup.com/user/e80ac6e0-8825-4988-adbc-4bda13c4e9c0/Broie-S
https://app.zintro.com/profile/zi058f0fc4?showpublic=true&ref=
https://doodleordie.com/profile/broiestron4
https://giphy.com/channel/BroieStron4
https://www.intensedebate.com/people/BroieStron41
https://www.mapleprimes.com/users/tourvip
https://cope4u.org/forums/users/BroieStron4/
https://onlyfans.com/u399583703
https://app.zintro.com/profile/zi058f0fc4?showpublic=true&ref=
https://unsplash.com/@broiestron4
https://www.reverbnation.com/artist/rtertwrw
https://loop.frontiersin.org/people/2663052/bio
https://us.community.sony.com/s/profile/005Dp000003SSqV?language=en_US

http://clients1.google.de/url?sa=t&url=http%3A%2F%2Ftourvip.co

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۱ فروردين ۱۴۰۳ ] [ ۱۰:۴۷:۳۴ ] [ lover ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 10
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی