love
love

انتخاب هديه تبليغاتي خاص و خلاقانه

اين روزها روش‌هاي متنوعي براي معرفي كسب‌وكار به بازار و مشتريان وجود دارد. يكي از بهترين و كارآمدترين روش‌ها تبليغات است. اين روش در عين كارآمد بودن درصورتي‌كه به‌درستي انجام نشود ممكن است نظر مشتريان شما را نسبت به برندتان تخريب كند. بااين‌وجود يكي از روش‌هايي كارآمد كه هميشه موردتوجه قرار مي‌گيرد هداياي تبليغاتي خلاقانه و زيبا است. به نظر شما هداياي تبليغاتي چه نقشي در گسترش نام تجاري و برندينگ براي شما خواهند داشت؟ با ما همراه باشيد كه بيشتر با نقش اين هدايا آشنا شويد.

هداياي تبليغاتي خلاقانه؛ استراتژي بازاريابي

اين روزها اغلب شركت‌هاي بزرگ و كوچك از علم بازاريابي براي معرفي برند و گسترش فروش خود استفاده مي‌كنند. يكي از روش‌هايي كه به‌عنوان روشي موفق در بازاريابي شناخته مي‌شود هداياي تبليغاتي زيبا و خاص است. اين هدايا نام برند شما را با خود همراه مي‌كنند به صورتي كه برندتان در معرض ديد مخاطبين هدف قرار خواهد گرفت.

در حالت كلي هدف از تهيه هداياي تبليغاتي خاص افزايش آگاهي مشتري و كسب حس وفاداري از آن‌ها است. اغلب متخصصان بازاريابي اين روش را به‌عنوان تير نهايي براي تخت تأثير قرار دادن مشتريان جديد، حفظ مشتريان قديمي و حفظ و ايجاد انگيزه در كاركنان شما معرفي مي‌كنند. درواقع اين هداياي حسي مثبت را به دريافت‌كنندگان در مورد برند شما القا خواهند كرد.

هداياي تبليغاتي با اهدافي متفاوت

هداياي تبليغاتي به دو هدف كلي آماده و به اشخاص متفاوتي داده مي‌شود كه شامل قدرداني از خريد و ترغيب براي خريد محصولات يا خدمات شما است. حال براي دستيابي به اين هدف‌ها مخاطبين متفاوتي وجود دارد كه در ادامه به آن‌ها اشاره مي‌كنيم:

  • كاركنان شما اولين اهداف براي دريافت هديه‌هاي تبليغاتي هستند. قدرداني از زحمات آن‌ها حس وفاداري و توجه بيشتر را در كاركنان به وجود مي‌آورد. به خاطر داشته باشيد اين افراد نيز مي‌توانند به‌عنوان مشترياني وفادار براي شركت شما باقي بمانند و از جهتي ديگر به‌عنوان بازارياباني با اطلاعات كافي براي شركت عمل كنند.
  • افرادي كه دررسيدن به اين جايگاه به شما راهنمايي و مشاوره دادند نيز نفرات بعدي در ليست دريافت هداياي تبليغاتي هستند. تمامي مشاوران بهبود كسب‌وكار، مشاوران حقوقي و اشخاصي از اين قبيل در اين ليست جاي مي‌گيرند. جالب است بدانيد كه اين هداياي تبليغاتي تأثير مثبتي بر پيش‌زمينه ذهن اين افراد مي‌گذارد و ممكن است براي معرفي شركت شما به ديگر مشتريان كلان پيش‌قدم شوند.
  • مديران و كارمندان شركت‌هاي كلان كه مشتريان بالقوه شما نيز هستند نفرات بعدي هدف در ليست دريافت هداياي تبليغاتي خلاقانه به شمار مي‌روند. اگر قصد داريد مشتريان جديدي را به ليست خريداران خود اضافه كنيد يكي از كم‌هزينه‌ترين روش‌ها ارسال هديه‌هاي تبليغاتي است.
  • مشتريان قديمي را فراموش نكنيد. اگر مي‌خواهيد مشتريان شما وفاداري خود را با برندتان حفظ كنند بايد از حسن وفاداري آن‌ها قدرداني شود. يكي از ساده‌ترين روش‌هايي كه با آن مي‌توان از وفاداري مشتريان قديمي قدرداني كنيد ارسال هداياي تبليغاتي زيبا است.

5 دليل براي ارسال هداياي تبليغاتي زيبا

تا به اينجا با اهداف بازاريابي و دليل اهميت آماده‌سازي و ارسال هديه‌هاي تبليغاتي آشنا شديد. درواقع موارد و دلايل ديگري نيز وجود دارد كه شما را براي تهيه اين هديه‌ها ترغيب مي‌كنند. صرف‌نظر از هدفي كه براي خريد اين هدايا داريد، واقعيت آن است كه خريد اين هدايا تغييري چشمگيري در فرايند فروش و پيشرفت كسب‌وكار شما ايجاد مي‌كنند. حال باهم با 5 مورد از مهم‌ترين دلايل خريد اين هداياي زيبا آشنا مي‌شويم.

1.بازاري يابي كم‌هزينه

اگر شركت شما هم در گروه شركت‌هاي نوپا و تازه تأسيس است به‌احتمال‌زياد تنها روياي تبليغات گسترده در شبكه‌هاي تلويزيوني را در سر مي‌پرورانيد. بااين‌حال شما هنوز هم مي‌توانيد براي پيشرفت و معرفي محصول خود به مشتريان روش‌هاي كم‌هزينه‌تري را در پيش بگيريد. يكي از اين روش‌ها شناخت مشتريان بالقوه و ارسال هديه‌هاي تبليغاتي براي آن‌ها است. اگر بتوانيد هديه‌هاي تبليغاتي منحصربه‌فرد پيدا كنيد، به‌صورت چشمگيري مشتريان بيشتري را براي محصولات خود پيدا خواهيد كرد.

تحقيقات بازاريابي نشان داده است كه در برخي موارد افراد بعد از 6 ماه از دريافت هديه تبليغاتي نيز شركت ارسال‌كننده و خدمات آن را به خاطر دارند. اين محصولات حتي مي‌تواند به‌صورت اختصاصي در غرفه‌هاي فروش نمايشگاه‌ها نيز به مشتريان ارائه شوند.

2.شناسايي سريع برند شما

اگر شما هم براي خريد به فروشگاه‌هاي بزرگ برويد اغلب برخي از برندهاي توليدكننده را به‌سرعت شناسايي خواهيد كرد. اين موضوع كاملاً با روش‌هاي بازاريابي تصويري ارتباط دارد. اگر مشتريان شما برند و لوگوي شما را با هديه‌اي كه براي او ارسال مي‌كنيد ديده باشد، اين لوگو در ذهن او نقش خواهد بست. اين موضوع باعث مي‌شود زماني كه برند يا لوگو كسب‌وكار شما را جايي ببينيد به‌سرعت خدمات شما را به ياد بياورد.

به خاطر داشته باشيد يكي از اهداف مهم تبليغات با استفاده از هداياي منحصربه‌فرد ايجاد حسي خوب در كنار نام شركت شما است كه مشتريان، كسب‌وكار شما را بشناسند و به خاطر بسپارند. حال اگر هديه شما از ارزش و كيفيت خوبي نيز برخوردار باشد تا مدت‌ها در خانه، ماشين يا محل كار مشتريان باقي خواهند ماند. افراد با هر بار ديدن هداياي شما به ياد برندتان خواهند افتاد.

برخي از متخصصين حوزه بازاريابي ميگويند هرچه كيفيت و كاربرد هداياي تبليغاتي شما بهتر باشد مشتريان اين كيفيت خوب را به خدمات و محصولات شما نيز نسبت مي‌دهند. پس در خريد هديه‌هاي تبليغاتي بسيار هوشمندانه عمل كنيد.

3.هداياي تبليغاتي خلاقانه چشمگير هستند

احتمالاً براي شما هم پيش‌آمده كه با گذشتن از مقابل بيلبوردهاي تبليغاتي و بنرها براي چند ثانيه ذهنتان درگير مي‌شود و پس‌ازآن به زندگي روزمره خود بازخواهيد گشت. اين شرايط در عين هزينه بالاي كرايه بيلبوردهاي تبليغاتي اغلب صاحبين كسب‌وكار را از اين روش‌ها نااميد كرده است. بااين‌حال ارسال هديه‌هاي تبليغاتي براي مشتريانتان شرايطي متفاوت را ايجاد مي‌كند.

اغلب مشترياني كه هداياي تبليغاتي باكيفيت را دريافت مي‌كنند عموماً تا 5 ماه از اين هدايا استفاده مي‌كنند. اين فرصتي مناسب براي شما است كه در طول اين مدت مدام در مقابل ديدگان مشتريانتان باشيد. پس در انتخاب هديه تبليغاتي نهايت سخت‌گيري را به خرج دهيد كه وسيله‌اي كاربردي تهيه كنيد.

4.هدايايي با ماهيت كار ويزيت

كارت ويزيت كسب‌وكار شركت شما، خدمات و محصولاتي كه ارائه مي‌كنيد را به مشتريان معرفي مي‌كند. هديه‌هاي تبليغاتي نيز دقيقاً همان كار را به روشي بهتر انجام مي‌دهند. با ارسال هديه‌هاي باكيفيت درواقع اهميت و ارزشي كه براي مشتريان در نظر داريد را به آن‌ها اعلام مي‌كنيد. به خاطر داشته باشيد كه هديه‌هاي تبليغاتي نيز مانند كارت ويزيت بايد اطلاعات موردنظر براي ارتباط مشتريان با شما را داشته باشند.

بهتر است در زمان انتخاب هديه‌هاي تبليغاتي از درج لوگو خود روي آن‌ها نيز بهره ببريد. درنهايت اين هداياي تبليغاتي خلاقانه به‌عنوان كارت ويزيت شما به‌صورت روزانه در معرض ديد افراد قرار مي‌گيرند.

5.دليل اصلي حفظ مشتريان

از اصول مديريت و بازاريابي محصولات مي‌توان به حفظ مشتريان ثابت اشاره كرد. درواقع حفظ مشتريان قديمي از يافتن مشتريان جديد نيز اهميت بيشتري دارد. به خاطر داشته باشيد كه مشتريان قديمي شما درصورتي‌كه از محصولات و خدمات كسب‌وكارتان راضي باشند، به‌صورت خودجوش براي شما بازاريابي مي‌كنند. همان‌طور كه در بخش قبل گفته شد يكي از اهداف ارسال هديه‌هاي تبليغاتي حفظ وفاداري مشتريان قديمي است.

درنهايت بايد مطمئن باشيد كه هديه‌هاي خريداري‌شده از كيفيت خوبي برخوردار باشند؛ چراكه ممكن است كيفيت پايين هديه‌ها با روند نزولي كيفيت محصولات شما هم سو در نظر گرفته شود.

جمع‌بندي

اين روش‌ها معرفي كسب‌وكار و جذب اعتماد مشتريان به نسبت قبل با روش‌هاي متفاوتي روبه‌رو است. از طرفي با افزايش كسب‌وكارهاي نوپا اين كار سخت‌تر از قبل است و از طرف ديگر با استفاده از تكنولوژي‌ها و علم روز بازاريابي ساده‌تر از قبل نيز به شمار مي‌رود. يكي از روش‌هايي كه به شما براي تبليغات كمك مي‌كند ارسال هداياي تبليغاتي خلاقانه است. چرم كروكو ارائه‌كننده بهترين و باكيفيت‌ترين هداياي شركتي و تبليغاتي است. اگر قصد داريد هداياي شما تا مدت‌ها در معرض ديد مشتريانتان باشد اين محصولات چرمي باكيفيت انتخابي مناسب خواهد بود.

منبع : چرم كروكو   https://www.croco.ir/

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۸ شهريور ۱۴۰۲ ] [ ۰۳:۴۶:۳۵ ] [ lover ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 2
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی